گونی چتایی کنفی- بررسی قیمت گونی چتایی کنفی

لیست قیمت گونی چتایی

قیمت ها بر اساس یک یارد می باشد- جهت اطلاع از آخرین تغییرات قیمت گونی چتایی تماس بگیرید

قیمت گونی چتایی درجه یک ناموجود
قیمت گونی چتایی درجه دو 38,000
قیمت گونی چتایی درجه سه 32,000

 

قیمت گونی چتایی کنفی

قیمت گونی چتایی کنفی به موارد زیادی بستگی دارد. گونی چتایی یک محصول وارداتی است که به آن گونی چتایی کنفی نیز گفته می شود. قیمت چتایی کنفی در وهله اول به قیمت دلار و نوسانات آن بستگی دارد. از آنجایی که امروزه قیمت دلار نرخ ثابتی ندارد و دائما در حال افزایش است، قیمت گونی چتایی کنفی نیز تحت تاثیر مستقیم آن قرار گرفته و افزایش می یابد. واردات گونی چتایی در سه دسته و با سه درجه بندی از 1 تا 3 وارد می شود. درجه بندی گونی های کنفی به معنی بی کیفیت بودن آن نیست بلکه این درجه بندی های نوع بافت و تراکم گونی کنفی را مشخص می کنند. برای مثال گونی چتایی درجه یک دارای حفره های بسیار ریزی است و ریز ترین بافت را در بین سایر انواع چتایی کنفی دارد. قیمت گونی چتایی کنفی درجه یک نیز به همین دلیل نسبت به سایر گونی های کنفی بیشتر است. این بافت های متفاوت موجب شده است هر گونی کاربرد های خاص خود را داشته باشد.

 

 

از چتایی درجه یک معمولا در صنعت برای بسته بندی استفاده می شود. کشاورزان زیادی در سراسر ایران و جهان از این گونی ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. از گونی کنفی درجه یک همچنین به عنوان نوعی فیلتر صنعتی نیز استفاده می شود. از این محصول در کارخانه های مختلفی استفاده می شود. یکی دیگر از انواع گونی های کنفی، گونی درجه دو است. قیمت گونی چتایی کنفی درجه دو نسبت با گونی درجه یک کمتر است اما کاربرد بسیار بیشتری نسبت به آن دارد. از گونی کنفی درجه دو برای قیرگونی استفاده می گردد. و اما آخرین نوع گونی های چتایی، چتایی درجه سه است. از لحاظ قیمتی، قیمت چتایی درجه سه نسبت به تمامی انواع چتایی ارزان تر است. در ادامه لیستی از قیمت های گونی چتایی کنفی مشاهده خواهید کرد.

 

گونی چتایی متری

یکی از نکاتی که پیش از خرید این محصول باید به آن توجه کنید، حجم و متراژ محصول است. قیمت گونی چتایی متری تعیین نمی شود. برای خرید این محصول ابتدا باید حجم و مساحت درخواستی خود را به یارد تبدیل نمایید. هر یارد گونی چتایی معادل 94 سانتی متری است. در نتیجه لیست قیمت های گونی چتایی بالا بر اساس هر 94 سانتی متر یا یک یارد است. لازم به ذکر است به دلیل حجم سفارشات بالا، آپدیت روزانه قیمت های گونی چتایی کنفی (متری) امکان پذیر نمی باشد. در نتیجه توصیه می شود برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت گونی چتایی کنفی و یا استعلام قیمت گونی چتایی متری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

گونی بنگال

این محصول توسط کشور های زیادی تولید نمی شود. زیرا این گونی ها از گیاهی به نام جوت تولید می شوند. جوت برای رشد به شرایط بسیار خاصی نیاز دارد. این شرایط بسیار در کشور هایی مانند بنگلادش، هند و پاکستان وجود دارد. گیاه جوت برای رشد به هوایی گرم و مرطوب و همچنین بارش هفتگی نیاز دارد. در بین تمامی این کشور ها، کشور بنگلادش بزرگترین پرورش دهنده جوت به حساب می آید و یکی از بزرگترین صادرکنندگان گونی چتایی به سراسر جهان است. به همین دلیل گونی چتایی بنگال یکی از مشهور ترین و شناخته شده ترین انواع چتایی به حساب می آید. مجتمع فراورده های قیری ایران پاسارگاد یکی از وارد کنندگان گونی بنگال است که علاوه بر واردات چتایی در زمینه تولید انواع قیر نیز فعالیت می کند. جهت خرید گونی چتایی و یا انواع قیر می توانید سفارش خود را از طریق شبکه های مجازی و یا برقراری تماس مستقیم ثبت نمایید.

 

 

قیمت گونی چتایی کنفی بنگال

قیمت گونی چتایی کنفی بنگال به دلیل وارداتی بودن مستقیما به قیمت دلار بستگی دارد. با توجه به تغییرات روزانه قیمت دلار در ایران، برای دریافت قیمت گونی چتایی کنفی بهتر است به صورت روزانه با شرکت های تامین کننده ارتباط بگیرید. با این حال لیسن قیمت های ذکر شده در ابتدای مقاله، همان قیمت گونی بنگال است. با استفاده از جدول بالا می توانید به صورت تقریبی از قیمت روز گونی چتایی مطلع شوید. جهت برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی مجتمع فراورده های قیری ایران پاسارگاد می توانید از شماره های 02122940177 و یا 09901901230 استفاده نمایید.

 

خرید و استعلام قیمت چتایی از

به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت، وارد کننده انواع چتایی بوده و محصولات خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه می کند. برای خرید انواع چتایی با بهترین قیمت کافیست ابتدا حجم و نوع محصول مورد نیاز خود را بدست آورده و سپس از طریق شبکه های مجازی و یا تماس با واحد فروش درخواست خود را ثبت نمایید. همچنین از طریق این روش ها می توانید جهت استعلام قیمت گونی چتایی کنفی اقدام کنید. واحد فروش و تیم پشتیبانی مجتمع فراورده های قیری ایران پاسارگاد به صورت 24 ساعته حاضر بوده و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. علاوه بر آن چنانچه قصد خرید و یا استعلام قیمت انواع قیر را دارید می توانید با مراجعه به صفحه مربوط به هر محصول اطلاعات فنی و جامعی از محصولات مورد نیاز خود را بدست آورید.

دنبال چیزی هستید؟

تماس مستقیم

اینستاگرام

واتس اپ

همین حالا خرید کنید
ثبت سفارش و پشتیبانی 24 ساعته
02122940177
برچسب ها:

آخرین محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.